Book rundvisning

VeLKOMMEN

Velkommen til NEG kalundborg

VI ER TÆT KNYTTET TIL ERHVERVSLIVET

Vi forbereder dig ikke kun på lokale og nationale udfordringer, men også på globale muligheder og forskellige kulturer. Vores brede udvalg af virksomhedsbesøg, studieture, inspirerende foredrag og besøg fra tidligere elever samt videregående uddannelsesinstitutioner viser dig vejen. Og så er vores studiemiljø og fællesskab fyldt med spænding på tværs af uddannelser og årgange.

Vi ser uddannelse som nøglen til fremtiden, og vores mål er at klæde dig på til at spille en aktiv rolle som demokrat i en global og konstant foranderlig verden.

Elev fra NEG Kalundborg sidder i undervisningen med noget teknisk udstyr.

Særligt for NEG Kalundborg

Velkommen til NEG Kalundborg.

Vi gør dig klar til fremtiden i et tæt samspil med erhvervslivet med fokus på innovation og udvikling. NEG Kalundborg er en moderne uddannelsesinstitution, lokalt forankret i Kalundborg med et internationalt udsyn. Vi arbejder målrettet med den enkelte elevs faglige, personlige og sociale udvikling, og vi stiller høje faglige krav til os selv og til vores elever. Vi sikrer medindflydelse fra eleverne og stiller krav om selvstændighed og ansvar.

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

Har du brug for hjælp videre I DINE OVERVEJELSER?

HVOR KAN JEG ANSØGE?

Vi har samlet alt det, du skal vide om ansøgning og optag her

To piger sidder på græsset og kigger på noget på den enes telefon.

FUN FACTS

HAR FÅET
NYE VENNER
PÅ SKOLEN

FUN FACTS

overvejer
sabbatår

En ung fyr ligger og kigger på et kort, i en autocamper. Der er udsigt til en sø og et grønt område.
New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.