Book rundvisning

Opstart og introforløb

Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen på en af vores mange uddannelser

Hvis du starter på en af vores ungdomsuddannelser, inviteres du allerede inden opstart til en samtale med vores studievejleder. Her sørger vi for at introducere dig til uddannelsen, samt tage en snak om både faglige og sociale forventninger.

Vi afholder ligeledes informationsaftener for vores 10. klasser og Grundforløb 1 elever. Her kan du og dine forældre få en introduktion til studiemiljøet og uddannelserne, tage en samtale med nuværende elever samt få besvaret eventuelle spørgsmål forud for opstart.

Når du starter på uddannelsen, tager vi dig gennem et introforløb, hvor du præsenteres for vores fysiske faciliteter, sociale studiemiljøer og faglige fællesskaber. Du får ligeledes en introduktion til den faglige og sociale støtte og møder forskellige nøglepersoner, som du kan få hjælp hos igennem din uddannelse. Derudover er det vigtigt for os, at du føler dig tryg og hjemme på uddannelsen. Vi tilbyder derfor også forskellige sociale tiltag, som danner relationer mellem dig og dine medstuderende.

Vi glæder os til at se dig til studiestart.

vigtige link:

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

HAR DU BRUG FOR HJÆLP VIDERE I DINE OVERVEJELSER?

HAR FÅET

NYE VENNER

PÅ SKOLEN

LYTTER
TIL

TOPGUNN

VIL LÆSE

VIDERE PÅ

UNIVERSITET

HAR ET
FRITIDSJOB

EFTER SKOLE

VI HJÆLPER DIG MED SPØRGSMÅL

I studievejledningen får du hjælp til optagelse, valg af studie/studieretning og støttemuligheder.

Michael Gransøe
Studievejleder
EUD/EUX Teknisk og Proces og AMU
mig@neg.dk

Kamilla Schmidt Riise
Studievejleder
EUD/EUX Business, 10. klasse, HHX og HTX
kaje@neg.dk

New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.