Book rundvisning

Fester og sociale arrangementer

SOCIALE ARRANGEMENTER
Vores udvalg og seje elever står klar til at skabe sociale og spændende aktiviteter for jer som studerende. Der afholdes derfor løbende arrangementer for alle aldre. Det kan f.eks. være LAN party, brætspilsaftener eller Movie Night. Det kan også være boldturneringer, idrætsdage og konkurrencer på tværs af klasser og afdelinger.

FREDAGSCAFÉ I AFSLAPPEDE OMGIVELSER
Fredagscaféen er altid populær – og det er en god mulighed for at møde andre elever på tværs af uddannelser og årgange.

Der holdes løbende fredagscaféer på alle vores lokationer, hvor elevrådet/festudvalget står klar til at servere en tår at drikke (øl eller en sodavand). Fredagscaféen er en hyggelig og uformel ramme for dit sociale samvær med andre elever på skolen.

FESTER
Der holdes løbende fester på vores lokationer. Til festerne kommer stadig flere gæster hver gang, og vi nærmer os 200 glade, unge mennesker pr. fest. Til nogle af festerne kan du købe gæstebillet, så du kan tage en kammerat eller kæreste med til festen.

Det er skolens festudvalg, der sammen med skolens eventlærer planlægger festerne, og ved selve festen er der lærere til stede, så alt forløber i gode og hyggelige rammer. Festudvalget står for baren, og der er DJ’s og vagter udefra, så rammerne er sat til den absolut gode gymnasiefest.

GALLAFEST
Ud over de tre store gymnasiefester holder vi en gang om året Gallafest, hvor vi fejrer 3.g’erne. En aften, hvor skolens elever tager sig ud fra deres flotteste side. En aften, hvor alle sejl er sat til.

OPFØRSEL OG MISBRUGSPOLITIK
Festerne på alle vores matrikler er ’lukkede fester’:

• Alle elever skal vise legitimation ved indgangen.
  • Alle elever og gæster bliver krydset af ved indgangen.
  • Det er ikke lovligt at medbringe alkohol.
  • Almindelige ordensregler i forhold til god opførsel gælder også til fester, og hvis vagterne vurderer, at en elev ikke opfører sig efter normale adfærdsregler, kan eleven blive bedt om at forlade festen.
  • Man kan blive nægtet adgang til festen, hvis man er for fuld eller påvirket af andet end alkohol.

ET FÆLLESSKAB MED PLADS TIL DIG

HAR DU BRUG FOR HJÆLP VIDERE I DINE OVERVEJELSER?

ER OGSÅ

VENNER UDENFOR

SKOLEN

71% HAR LET VED AT
TALE MED FOLK
DE IKKE

KENDER

ER MEGET

GLADE

FOR SKOLEN

39% MENER
AT DE HAR
LET VED

AT SCORE

VI HJÆLPER DIG MED SPØRGSMÅL

I studievejledningen får du hjælp til optagelse, valg af studie/studieretning og støttemuligheder.

Michael Gransøe
Studievejleder
EUD/EUX Teknisk og Proces og AMU
mig@neg.dk

Kamilla Schmidt Riise
Studievejleder
EUD/EUX Business, 10. klasse, HHX og HTX
kaje@neg.dk

New Client Special Offer

20% Off

Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.